Verzending / Bezorging
Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen boven de € 39.- die met Online of Vooraf Overmaken betaald zijn, worden gratis verstuurd! De bezorgkosten voor bestellingen lager dan € 39.-wordt er € 3.95 of € 5.95 berekend. De definitieve verzendkosten worden berekend op basis van de inhoud van uw winkelwagen en is te zien onder de button "Bestelling afronden"
Voor België is dit altijd € 5.95 en berekenen wij geen verzendkosten boven de € 39.- euro.
De definitieve verzendkosten worden op de checkout van je bestelling getoond voordat je de bestelling aanschaft.
Voortgang van je bestelling
Nadat je hebt besteld, ontvang je van ons een e-mail met daarin je bestelgegevens. In deze e-mail staat een unieke link. Met die link kun je in ons systeem de status van je bestelling zien. Je kunt hier zelf zien of je order in ons magazijn wordt verwerkt of zelfs al is verzonden. Zodra je pakket is ingepakt, ontvang je een e-mail met een Track & Trace link. Via die link kun je de tijdsindicatie en status van je levering van je pakket bekijken.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voor bestellingen is het wel zo handig als deze bij u thuis bezorgd worden. U heeft bij 2Cheap de keuze om uw producten aan huis te laten bezorgen. Bij de bezorging van onze artikelen maken we gebruik van 3 vervoerders. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt een vervoerder door ons geselecteerd.
Bij elk product staat een levertijd vermeld en het product met de langste levertijd wordt aangehouden om uw order compleet uit te leveren. Op de dag voor levering ontvangt u van ons een track & trace code. (behalve bij brievenbus zendingen)
Wat zijn de levertijden?
Per product kunnen de levertijden verschillen, vandaar dat wij bij alle artikelen levertijden aangeven (bij geen of onvoldoende voorraad is de levertijd 3 - 5 werkdagen).
Onze levertijden worden continu bijgewerkt voor de optimale levertijdsindicatie.
Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie magazijn?
U kunt uw bestelling ophalen in ons magazijn wanneer u dit heeft aangegeven bij het maken van uw bestelling. Zodra uw bestelling klaar staat, krijgt u hierover automatisch bericht.
Op welke tijden kan ik mijn bestelling afhalen in jullie magazijn?
Wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, brengen wij u per e-mail op de hoogte. U kunt uw bestelling dan in ons magazijn ophalen van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik tijdens levering niet thuis ben?
Wanneer u een pakketzending heeft zal deze de volgende dag nogmaals aangeboden worden. Grote en zware producten worden veelal verzonden met een extern transportbedrijf. Wanneer u op de afgesproken/gecommuniceerde afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan kunnen bijkomende leveringskosten worden gerekend.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Wanneer u in het bestelproces zit dan kunt u er voor kiezen om de producten op een ander adres te laten bezorgen.
Ontvang ik een Track & Trace code van mijn bestelling?
Het is afhankelijk van de leverancier / transporteur of u een track & trace code ontvangt. In de meeste gevallen ontvangt u op de dag voor levering een track & trace code*.
*Indien wij je pakket verzenden met een brievenbuspakket dan ontvang je geen Track & Trace code, maar de melding dat wij je pakket verzonden hebben met brievenbuspakket en deze via de brievenbus bij je bezorgd zal worden. Indien wij je bestelling als brievenbuspakket versturen, dan geldt ook dat je pakket de volgende dag bezorgd wordt.
Bezorgen op Waddeneilanden of afgelegen gebieden
Wanneer u op één van de Waddeneilanden woont, dan wordt uw bestelling binnen de geschatte levertijd aan de vervoerder aangeboden die uw bestelling overbrengt naar het betreffende eiland. Het kan dus zijn dat uw bestelling op de Waddeneilanden een langere levertijd zal hebben. Doorgaans dient u rekening te houden met een vertraging van 2 werkdagen.
Levertijden
Bij alle artikelen worden levertijden aangegeven. Deze worden continu bijgewerkt en naar beste weten ingevuld. Zij zullen zoveel mogelijk in acht worden genomen. Zie voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden. Door een bestelling te plaatsen gaat u akkoord met onze Algemene Voorwaarden.
Internationaal versturen
Wij leveren onze producten met DPD in de volgende landen, Denemarken, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Engeland (Verenigd Koninkrijk) en Zweden.
Verzendkosten internationaal versturen:
Land | Pakketzending | Palletzending |
---|---|---|
Denemarken | 9.95 | 75.- |
Duitsland | 9.95 | 75.- |
Luxemburg | 9.95 | 75.- |
Engeland | 9.95 | 75.- |
Finland & Zweden | 14.95 | 100.- |
Frankrijk | 14.95 | 100.- |
Ierland | 14.95 | 100.- |
Italië | 14.95 | 100.- |
Spanje & Portugal | 14.95 | 100.- |
Hoe stuur ik mijn producten retour?
Het is altijd mogelijk dat het door u bestelde product niet aan uw verwachting of wens voldoet. Bij 2Cheap heeft u een retourrecht van 100 dagen. Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktermijn van 100 dagen, aangeven dat u wilt afzien van uw aankoop. Nadat u heeft aangegeven dat u afziet van de koop heeft u nog 14 dagen de tijd om producten terug te sturen. Indien uw retourzending voldoet aan de voorwaarden, kunt u vervolgens het geld terug krijgen. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via een retourformulier.
Uitzonderingen
- Alle B2B zakelijke aankopen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.
- Gepersonaliseerde producten. Dit zijn producten welke niet standaard worden verkocht maar op aanvraag van jou zijn samengesteld en of besteld bij een van onze leveranciers.
- Producten die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
- Producten waarvan de originele fabrieksverpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.
- Producten welke niet volgens montage voorschriften zijn geïnstalleerd.