• Lorem ipsum
FAQ
Verzenden
Wanneer heb ik gratis verzending bij mijn bestelling?

Alle bestellingen boven de € 39,- die met Online of Vooraf Overmaken betaald zijn, worden gratis verstuurd.

Met welke bezorgdiensten levert 2Cheap de pakketten?

We leveren voor Nederlandse klanten doorgaans met DHL en voor de Belgische klanten met DPD.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Bestellingen lager dan € 39,- wordt er € 3,95 of € 5,95 berekend voor Nederland. Voor België is dit altijd € 5,95.

Ik woon niet in Nederland of in België, wat zijn de verzendkosten voor het buitenland?

Je kunt hier eenvoudig de verzendkosten voor internationale zendingen inzien. Mocht je land niet ertussen zien, neem contact op met de klantenservice.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op voorraad is vandaag besteld voor 5 uur morgen in huis en als het niet op voorraad is, zal dit aangeven worden op de productpagina.

Mijn pakket is verzonden, alleen er is geen T&T beschikbaar?

Mocht je dit zien, dan is je pakket verstuurd met onze eigen koeriersdienst. Neem contact op met de klantenservice, zij geven je een indicatie wanneer het bezorgd zal worden.

In de T&T van mijn bestelling zie ik dat de bezorgdienst moeite heeft met het bezorgen van het pakket. Wat kan ik doen?

Het beste is om het 2 dagen af te wachten, als er geen updates te zien zijn dan kunnen we een onderzoek voor je starten bij de bezorgdienst.

Bezorging
De T&T van de bezorgdienst geeft aan dat mijn pakket bezorgd is. Helaas heb ik het niet ontvangen. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Wij vragen onze klanten om vooraf het adres te controleren, navraag te doen bij je directe buren of de externe brievenbus goed te controleren. Je kunt contact opnemen met de klantenservice. Zij starten dan een onderzoek voor je op bij de bezorgdienst.

Mijn pakket is de volgende dag niet in huis. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Het zou kunnen dat je producten hebt besteld die niet direct op voorraad zijn. We versturen pas als de volledige bestelling op voorraad is. Heb je haast met het pakket, dan kunnen we ook alvast een deel voor je versturen. Neem contact op met de klantenservice, zij denken graag mee voor een oplossing!

Een product is beschadigd in mijn bestelling. Hoe kunnen we dit oplossen?

Spijtig om te vernemen dat het product beschadigd is. We ontvangen graag een foto per mail om de schade te kunnen beoordelen. We komen uiteraard met een passende oplossing voor het probleem.

Een product ontbreekt in mijn bestelling, Hoe kunnen we dit oplossen?

Het kan zijn dat het ergens onderin het pakket ligt of dat het in een envelop zit. Controleer het pakket goed, mocht je het product niet aantreffen, laat het ons uiteraard weten.

Bestellen
Ik heb een bestelling geplaatst, alleen heb ik geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dit gebeuren?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Ook adviseren we om de betaling te controleren. Als de betaling wel is gelukt, dan kan het zijn dat je e-mailadres verkeerd is ingevuld. Neem in dat geval contact op met de klantenservice, ze zullen het e-mailadres voor je aanpassen.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?

Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen dan kunnen we het adres nog wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer uitvoeren. Neem contact op met de bezorgdienst.

Kan ik mijn bestelling telefonisch doorgeven?

Nee, we accepteren geen telefonische bestellingen, de klantenservice helpt je graag om de bestelling op de website te kunnen plaatsen.

Ik ontvang een betalingsherinnering na mijn bestelling te hebben geplaatst. Ik heb toch betaald?

Graag ontvangen we een betalingsbewijs zodat we dit voor je kunnen controleren bij de administratie. Als je met Riverty hebt geprobeerd te betalen dan kun je het beste contact opnemen met Riverty zelf.

Afhalen
Kan ik bij 2Cheap mijn producten komen afhalen?

Ja, dat is bij ons mogelijk. Het is wel belangrijk dat je via de website een afhaalorder aanmaakt. Zo kunnen we je beter van dienst zijn. Je ontvangt van ons een e-mail zodra het hier klaar ligt.

Als ik mijn afhaalorder ophaal, kan ik dan contant betalen of pinnen?

Ja, je kunt hier contant betalen of pinnen.

Heeft 2Cheap ook een fysieke winkel?

Nee, 2Cheap heeft geen fysieke winkel. 2Cheap is alleen beschikbaar voor online bestellingen.

Wat zijn jullie openingstijden?

We zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 08:00 tot 17:00 en in het weekend zijn we gesloten. Voor feestdagen hebben we afwijkende openingstijden.

  • Tweede paasdag - Gesloten
  • Koningsdag - Gesloten
  • Hemelvaartsdag - Gesloten
  • Tweede Pinksterdag - Gesloten
  • Eerste kerstdag - Gesloten
  • Tweede kerstdag - Gesloten
  • Nieuwjaarsdag - gesloten
Product is op voorraad, kan ik het gelijk komen ophalen?

Als een artikel op voorraad is dan kun je het dezelfde dag ophalen, mits je vooraf een afhaalorder op de website hebt geplaatst.

Retourneren & Annuleren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja, 2Cheap biedt haar klanten een retourformulier aan en is hier te downloaden. Dit ontvangen we graag om de retour op de juiste manier te kunnen verwerken. Dit is alleen binnen de bedenktijd van 100 dagen.

Ik heb een verkeerd artikel besteld, kan ik een product omruilen?

Nee, het is niet mogelijk om bij ons een artikel om te ruilen. Je kunt het artikel retour sturen voor een credit en een nieuwe bestelling plaatsen op de website.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling van 2Cheap?

Als je een product terugbrengt of je bestelling annuleert, ontvang je het aankoopbedrag terug via de betaalwijze waarmee je hebt betaald. Zodra het verwerkt is, kan het 48 uur duren voordat het bedrag op je rekening te zien is.

Als ik een pakket retour stuur, waar kan ik een antwoordnummer of retourlabel vinden?

We bieden geen antwoordnummer of retourlabel aan voor de klant.

Service
Ik heb een technische vraag over een product.

Op de productpagina kun je alle informatie vinden die we over een product hebben. Mocht je vraag daarmee niet beantwoord zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Ik heb een vraag over een product.

We helpen je graag met het beantwoorden op deze vraag. We hebben hiervoor een SKU-nummer nodig die in de specificaties te vinden is op de productpagina. Zo kunnen we gelijk mee kijken met het product.

Wanneer krijg ik een antwoord op mijn e-mail?

We streven ernaar om op werkdagen je zo snel mogelijk te kunnen helpen en doen ons best om binnen 48 uur te reageren op je e-mail.

Kunnen jullie een product reserveren voor mij?

Nee, we kunnen geen product reserveren voor je.

Mijn pakket is retour gestuurd door de bezorgdienst, wat nu?

Vervelend om te vernemen dat het pakket teruggestuurd is naar ons. We nemen normaliter contact met je op zodra het pakket hier ontvangen is.

Zakelijk
Ik zou graag een hoge oplage van een artikel willen bestellen, is dat mogelijk?

Ja, neem mailcontact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.

Kan ik de bestelling retour sturen als het niet naar wens is?

Nee, voor zakelijke klanten is het niet mogelijk om de bestelling retour te sturen. We adviseren u om vooraf een proefexemplaar te bestellen.

Is het mogelijk om de bestelling achteraf te betalen?

Dit is alleen mogelijk voor overheidsinstanties. Overige zakelijke klanten kunnen gebruik maken van Riverty achteraf betalen.

Kan ik een bestelling plaatsen zonder btw?

Nee, 2Cheap factureert met Nederlandse btw. Is uw bedrijf btw-plichtig? Dan kunt u de btw terugkrijgen via de btw-aangifte. Voor zakelijke klanten buiten Nederland wordt de btw wel verlegd, mits het afleveradres niet in Nederland is.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden