Klantenservice

 Openingstijden klantenservice:

Uitsluitend kunt u per mail contact opnemen of door een ticket in te dienen op www.2Cheap.nl
Website: 24 uur 7 dagen per week is onze webshop te bezichtigen en kunt u online bestellen!
Let op, wij hebben geen showroom.

 Vraag over een product op 2Cheap.nl

E-mail: info@2Cheap.nl
Telefoon: 036 2100 160 (op werkdagen van 9:00 tot 17:00 bereikbaar)

(service-, klachten- of schadeaanvragen graag per mail, zodat we dit niet over het hoofd zien)

1 Over 2Cheap.nl
1.1 Wie is 2Cheap.nl?

 2Cheap.nl valt onder een samenwerkende organisatie 2Cheap B.V. waarin meerdere webwinkels vertegenwoordigd zijn. Wij leveren aan Particulieren en Bedrijven.

De Webwinkel 2Cheap.nl is medio 2014 gelanceerd, met als doel producten te leveren voor een zo laag mogelijke prijs. Van een Microvezeldoek tot en met een Kruiwagen, 2Cheap heeft het allemaal.

Dagelijks komen er 10 tot 20 nieuwe producten bij en is ons team daarnaast ook bezig met het toevoegen van informatie bij de bestaande en nieuwe producten. Hierdoor kan het zijn dat het product wat u zoekt nog niet aan de beurt is geweest en zijn hierdoor moeilijk te vinden.

Leuke synoniemen die wij zien in de zoekresultaten, Tocheap.nl , Twocheap.nl en Toocheap.nl

1.2 Wat zijn de contactgegevens?

 Gegevens:

2Cheap.nl
Gaffel 6
3891 KD Zeewolde

Telefoonnummer: 036-2100160

Extra gegevens

2Cheap b.v.
KvK: 60849401
BTW: NL854086511B01

 Openingstijden en klantenservice:

Hieronder vind je de openingstijden van ons magazijn en de klantenservice.
 

Openingstijden Magazijn:

  • Maandag 08.00 - 19.00 uur
  • Dinsdag 08.00 - 19.00 uur
  • Woensdag 08.00 - 19.00 uur
  • Donderdag 08.00 - 19.00 uur
  • Vrijdag 08.00 - 19.00 uur
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Openingstijden klantenservice:

  • Maandag 09.00 - 17.00 uur
  • Dinsdag 09.00 - 17.00 uur
  • Woensdag 09.00 - 17.00 uur
  • Donderdag 09.00 - 17.00 uur
  • Vrijdag 09.00 - 17.00 uur
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten
2 Veel gestelde vragen
2.1 Mist u nog een vraag?
Mist u naast de onderstaande vragen nog iets? laat het ons weten via de mail.
2.2 Kan ik ook producten afhalen?
Afhalen is natuurlijk geen probleem, alleen dient u wel de bestelling online te plaatsen. Hierdoor staat uw bestelling klaar als u deze wilt afhalen.

Openingstijden voor afhalen:
  • Maandag 08:00 tot 19:00
  • Dinsdag 08:00 tot 19:00
  • Woensdag 08:00 tot 19:00
  • Donderdag 08:00 tot 19:00
  • Vrijdag 08:00 tot 19:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten 
2.3 Wat zijn de Bezorgkosten

De bezorgkosten voor levering binnen Nederland zijn 3,95 euro en boven de 50 euro verzenden wij gratis. Bij levering op één van de waddeneilanden zullen wij geen extra kosten berekenen.

Ook verzenden wij naar Duitsland & België, de kosten hiervoor zijn 6,95

U dient het geleverde product(en) direct bij levering te controleren op zichtbare gebreken en/of het geleverde overeenstemt met de orderbevestiging. Reclames over zichtbare gebreken en/of leveringen, die niet overeenstemmen met de orderbevestiging dient u uiterlijk binnen 48 uur na levering schriftelijk aan 2Cheap.nl te melden. Meldingen buiten deze termijn zullen niet in behandeling worden genomen.

2.4 Wat zijn jullie levertijden?

Wij leveren de meeste producten uit voorraad en geldt voor 20:30 besteld dezelfde dag verzonden. Mochten er producten niet op voorraad zijn, dan staat de levertijd bij elk product vermeld.

Doorgaans krijgen wij elke dag nieuwe voorraad en zal een product snel weer leverbaar zijn. Bestel wel voortijdig en voorkom dat u weer achteraan moet sluiten in de rij.

2.5 Ruilen of Retouren

Toch niet tevreden over uw product? Of is het defect? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd. Van ons mag je tenslotte wat verwachten. Wat dat precies is, zetten we graag voor je op een rijtje.
 

  • 'Daarom' accepteren wij ook als reden;
  • 14 dagen bedenktermijn op al onze producten;
  • Bij retour: je geld binnen ca. vijf werkdagen terug;
  • Bij defect: in 90% van de gevallen heb je binnen ca. 14 dagen weer een werkend product in huis;
  • Product terugsturen of een vraag? Mail met onze Klantenservice.
2.6 Hoe kan ik bij 2Cheap een bestelling plaatsen?

Online producten bestellen, kan bij 2Cheap.nl 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen via 2Cheap.nl is heel eenvoudig:

1. Ga naar het product van uw keuze en klik op de knop 'In winkelwagen'

2. U krijgt krijgt direct de inhoud van uw winkelwagen te zien..

3. U kunt natuurlijk ook nog gewoon verder winkelen. 

4. Bent u klaar met winkelen? dan kunt u deze direct afronden.

5. Is uw bestelling compleet? Klik dan op 'Bestelling afronden'

6. U komt nu bij stap 1. Bij stap 1 kunt u bestellen "als gast" of een account aanmeken en vult u uw gegevens in en maakt u de keuze voor de gewenste leveradres. Vergeet u hierbij niet de Algemene Voorwaarden voor akkoord aan te vinken.

7. Wanneer u alles hebt ingevuld, klik dan op 'volgende stap'.

8. U komt nu bij stap 2. Hier maakt u de keuze van verzending, klik dan op 'volgende stap'.

9. U komt nu bij stap 3. Hier maakt u de keuze van betaling, klik dan op 'volgende stap'.

10. U komt nu bij stap 4. Hier controleert u nog eenmaal de bestelling en klikt u op 
"ik accepteer de algemene voorwaarden"

11. U ontvangt van 2Cheap per e-mail een bevestiging van uw bestelling en wij zullen de bestelling direct in behandeling nemen.

2.7 Waar kan ik reviews van andere klanten zien?
2Cheap.nl is voor de Klantbeoordelingen aangesloten bij Kiyoh.nl, op de onderstaande link kunt u alle review en ervaringen lezen.

Beoordelingen 2Cheap.nl op Kiyoh 
2.8 Wat moet ik doen als mijn iDEAL betaling niet is gelukt?
Het is mogelijk dat een betaling via iDEAL niet goed wordt afgerond. Dit kan verschillende oorzaken hebben en de oplossing is ook per situatie anders. Neem contact op met onze webshop klantenservice, dan kijken we na of de bestelling inderdaad niet goed is doorgekomen en helpen we je met het opnieuw bestellen. Ook als het bedrag wel van je rekening is afgeschreven, maar je geen bevestiging de bestelling in je mail hebt ontvangen, adviseren we je om contact op te nemen met de klantenservice.
2.9 Waar kan ik een kortingscode invullen?
Als je een kortingscode hebt, kun je die invullen in de winkelwagen onder het prijsoverzicht. Hier wordt in het prijsoverzicht direct het nieuwe totaalbedrag getoond incl. de korting.
2.10 Waarom is de verzending niet gewoon gratis?

Hier kiezen we bewust voor omdat het voor jou, de eindgebruiker, duurder is. Het versturen van pakketten is nou eenmaal niet gratis. Webshops met gratis verzendkosten hebben deze kosten verwerkt in de productprijs.

Dit zouden wij ook kunnen doen maar omdat je vaak meerdere producten koop, ben je veel duurder uit.

Neem contact op
* Verplichte velden

2Cheap

Wij worden door klanten beoordeeld met een 8.6 van 10 gebaseerd op 5389 reviews.
Als je onze site gebruikt, krijg je van ons cookies. X Meer over cookies »