Terug

Garantie / Klachten

Lees alles over de garantie en klachten procedures van 2Cheap op deze pagina.

Veelgestelde vragen

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

Alle producten die 2Cheap via de webwinkel verkoopt hebben een geldige fabrieksgarantie. Per merk en product kan dit oplopen tot levenslange garantie.

Wat moet ik doen bij schade?

Wanneer u schade heeft opgemerkt bij uw product, meld dit dan zo snel mogelijk na ontdekking via onze een serviceaanvraag.. Wij proberen altijd binnen 24 uur uw service aanvraag in behandeling te nemen (uitgezonderd weekend en feestdagen). Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?

Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktijd van 30 dagen, retourneren. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via het retourformulier.

Is het product kapot of niet compleet? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zo kunnen wij kijken naar een passende oplossing speciaal voor u.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Wanneer u een klacht heeft over een product, service of dienst dan kunt u deze richten aan onze klantenservice per telefoon of via de mail. Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres:

2Cheap
T.a.v. de directie
Gaffel 6
3891KD Zeewolde

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie WebwinkelKeur (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wat zijn de algemene voorwaarden?

De algemene verkoopvoorwaarden van 2Cheap voldoen aan alle eisen van de Stichting WebwinkelKeur Mocht u zelf deze voorwaarden willen lezen, dan verwijzen we u graag door naar onze Algemene Voorwaarden.

Hoe snel krijg ik antwoord op mijn klacht?

We streven er naar op werkdagen om binnen 24 uur uw vraag/klacht te beantwoorden.

Overige vragen

Wat te doen bij schade?

Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven we daar natuurlijk gezamenlijk met het transportbedrijf wel naar. Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld deze dan zo snel mogelijk na ontdekking per mail. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

Klachtafhandeling

Bij 2Cheap draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Wij doen er alles aan om uw klachten te verhelpen. U kunt uw klachten richten aan de afdeling Klantenservice. Wij behandelen uw klacht altijd binnen 5 werkdagen. U ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Voor een correcte en snelle afhandeling dient u de service aanvraag zo compleet mogelijk in te vullen. In veel gevallen helpt het om foto’s toe te voegen.

Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres:

2Cheap BV
T.a.v. de directie
Gaffel 6
3891KD Zeewolde

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Webwinkelkeur (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie

Alle producten die 2Cheap via de webwinkel verkoopt hebben een geldige fabrieksgarantie. Per merk en product kan dit oplopen tot levenslange garantie. Naast de fabrieksgarantie gelden onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
2Cheap 8.9 / 10 - 6952 Reviews @ Webwinkelkeur
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »