Betaalmethoden

1. Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?
2. Worden er transactiekosten in rekening gebracht bij de betalingsafhandeling?
3. Bij 2Cheap.nl is het volledige bestel- en betaalproces beveiligd. Hoe kan ik dit checken?
4. Kan ik ook met een buitenlandse creditcard betalen?
5. Hoe weet ik of mijn bestelling betaald is?
6. De betaling van mijn bestelling is mislukt. Wat nu?


1. Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Via onze website kunt u betalen met:

  • Bankoverschrijving
  • Online betalen via de onderstaande opties

De onderstaande betaaloptie kunt u gebruiken via MultisafePay

  • iDEAL
  • Paypal
  • Bancontact / Mister Cash
  • SOFORT Banking
  • Creditcard (Visa en Eurocard/Mastercard) 

2. Worden er transactiekosten in rekening gebracht bij de betalingsafhandeling?

De transactiekosten voor uw bestelling zijn afhankelijk van de betaalmethode van uw keuze. De eventuele transactiekosten worden in het winkelmandje vermeld.

3. Bij 2Cheap is het volledige bestel- en betaalproces beveiligd. Hoe kan ik dit checken?

Het volledige bestelproces op 2Cheap.nl is beveiligd en verloopt via een secure server (SSL-verbinding). Dit houdt in dat al uw gegevens versleuteld verzonden worden, waardoor het voor derden onmogelijk is deze te ontcijferen tijdens het transport.

U kunt de beveiliging checken door tijdens het bestelproces op uw rechtermuisknop te drukken en te kiezen voor 'Eigenschappen'. U krijgt nu een venster met de verbindingsgegevens. Bij 'Verbinding' staat vermeld dat het om een SSL-verbinding gaat. Betalingsgegevens, zoals een creditcardnummer & vervaldatum en loginnamen & wachtwoorden bij bijvoorbeeld iDEAL, worden uiteraard niet opgeslagen in ons systeem.

4. Kan ik ook met een buitenlandse creditcard betalen?

Betalen met een (buitenlandse) creditcard is alleen mogelijk met een Europese creditcard. Het land van het factuuradres dient wel gelijk te zijn aan het land waarin uw creditcard is uitgegeven. Als u bijvoorbeeld een factuuradres in België opgeeft, kunt u alleen betalen met een Belgische creditcard.

5. Hoe weet ik of mijn bestelling betaald is?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging.

6. De betaling van mijn bestelling is mislukt. Wat nu?

U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice door een ticket in te dienen. Als u uw ordernummer vermeld, kunnen wij uw bestelling direct bekijken en u adviseren wat te doen.

2Cheap

Wij worden door klanten beoordeeld met een 8.7 van 10 gebaseerd op 4039 reviews.
Als je onze site gebruikt, krijg je van ons cookies. X Meer over cookies »