Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?
Alle producten die 2Cheap via de webwinkel verkoopt hebben een geldige fabrieksgarantie. Per merk en product kan dit oplopen tot levenslange garantie. Naast de fabrieksgarantie gelden onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Wat moet ik doen bij schade?
Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen, al streven we daar natuurlijk gezamenlijk met het transportbedrijf wel naar. Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld deze dan zo snel mogelijk na ontdekking per mail. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.
Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?
Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktijd van 100 dagen, retourneren. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via het retourformulier.
Is het product kapot of niet compleet? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zo kunnen wij kijken naar een passende oplossing speciaal voor u.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Bij 2Cheap draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen we dat graag. We doen er alles aan om uw klachten te verhelpen. Wanneer u een klacht heeft over een product, service of dienst dan kunt u deze richten aan onze klantenservice per telefoon of via de mail. Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres:
2Cheap
T.a.v. de directie
Landbouwweg 22
3899 BE Zeewolde
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie WebwinkelKeur (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Wat zijn de algemene voorwaarden?
De algemene verkoopvoorwaarden van 2Cheap voldoen aan alle eisen van de Stichting WebwinkelKeur Mocht u zelf deze voorwaarden willen lezen, dan verwijzen we u graag door naar onze Algemene Voorwaarden.
Hoe snel krijg ik antwoord op mijn klacht?
We streven er naar op werkdagen om binnen 48 uur uw vraag/klacht te beantwoorden.